Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
8 200 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
3,2 Ton
8,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
8 200 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
3,2 Ton
8,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
3 850 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
1,5 Ton
8,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
3 850 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
1,5 Ton
8,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,9 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,9 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
14 400 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
4,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
6 500 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
2,6 Ton
8,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
28 950 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
19 000 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,2 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
28 950 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
28 950 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
28 950 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,9 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,9 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
14 400 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
4,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
28 950 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
28 950 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
28 950 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,0 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
4 500 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
3 000 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
3 000 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
1 600 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
1,8 Ton
4,8 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
8 200 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
3,2 Ton
8,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
19 450 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,4 Ton
9,6 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
6 900 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
6 900 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
8 800 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
5 400 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
5 400 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
5 600 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
3,5 Ton
6,4 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
5 606 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
3,5 Ton
4,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
8 400 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,2 Ton
4,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
8 400 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
5,2 Ton
4,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,5 Ton
5,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°
21 350 Joule (J)
Odpowiada energii uderzenia pojazdu:
8,5 Ton
5,0 Km/h
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
1 000 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
1 000 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
200 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
4 000 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
7 000 Joule (J)
Maksymalna energia uderzenia pod kątem 90°
12 000 Joule (J)
Bariery ochronne A-Safe to doskonały sposób na zwiększenie bezpieczeństwa i zminimalizowanie ryzyka wystąpienia niepożądanych kolizji i wypadków. Dzięki ich zastosowaniu możliwa jest separacja ruchu pieszego i kołowego, ochrona wyposażenia i konstrukcji budynku, a także ograniczenie kolizji powodujących przestoje. Bariery ochronne mogą być stosowane w takich miejscach, jak magazyny i centra logistyczne, hale produkcyjne, a nawet chłodnie. Poprzez swe właściwości bariery A-Safe minimalizują zakres konserwacji, napraw i ich wymiany. Dodatkowo chronią mocowania i posadzki przed uszkodzeniami, które mogą powstać m.in. w skutek uderzenia wózka widłowego.
Typy barier ochronnych
W zależności od miejsca w jakim chcemy zainstalować bariery, a także ich późniejszego przeznaczenia bariery ochronne możemy podzielić na typy. Najczęściej stosowanymi są: Pedestrian Barriers oraz Traffic Barriers, które skutecznie separują ruch pieszy i kołowy np. w magazynach czy halach produkcyjnych. Dzięki ich zastosowaniu poziom bezpieczeństwa wzrasta, a ryzyko kolizji i wypadków jest zminimalizowane. Jednocześnie zakres napraw i konserwacji zostaje zredukowany do minimum. Poznaj wszystkie typy barier A-Safe i zwiększ poziom bezpieczeństwa w swym miejscu pracy.
Poznaj typy barier ochronnych
Pedestrian Barriers Traffic Barriers Traffic Barriers+ Topple Barriers
Kerb Barriers Gates Column Guards Bollards
Height Restrictors Car Park Barriers RackEnd Barriers Rack Leg Protectors
Bariery ochronne – zastosowanie
Szeroki zakres zastosowania naszych barier elastycznych A-Safe pozwala na ich instalację m.in. w magazynach, centrach dystrybucyjnych, a także lotniskach. Bariery ochronne sprawdzą się wszędzie tam, gdzie zachowanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa jest wymogiem. Doskonale uzupełnią również standardowe wyposażenie magazynu, gdzie separują ruch pieszy i kołowy, chronią przed kolizjami i zbędnymi przestojami, a także ograniczają miejsce składowania palet i przechowywanych towarów. Bariery elastyczne A-Safe chronią także miejsca, które są szczególnie narażone na uszkodzenia na magazynie. Tym samym podnoszą poziom bezpieczeństwa pracowników, ale także wszelkiego wyposażenia magazynu i konstrukcji budowli.
Poznaj zastosowania barier ochronnych
Separacja ruchu pieszego Separacja ruchu kołowego Separacja ruchu kołowego i pieszego Ochrona wysokiego składowania
Ochrona budynków i wyposażenia Ochrona ścian Ochrona kolumn, filarów i masztów Ochrona bram przemysłowych
Bariery parkingowe Ochrona regałów magazynowych Ochrona stref rozładunku i postoju Ochrona wyposażenia chłodni
Grupy barier
Ze względu na swe cechy charakterystyczne bariery A-Safe możemy podzielić na grupy: Atlas, iFlex, eFlex, mFlex, ForkGuard, a także RackGuard. Jednak pomimo zastosowania takiego rozgrupowania każda z elastycznych barier ochronnych posiada szereg właściwości technicznych, które sprawiają, że są one bezkonkurencyjne. Bariery elastyczne A-Safe wyróżniają się przede wszystkim 80% absorpcją energii, która powstaje podczas uderzenia. Dodatkowo są one odporne na korozję, a także posiadają higieniczne uszczelki zapobiegające dostawaniu się niepożądanych zanieczyszczeń. Dzięki temu mogą być używane również w miejscach w których przechowywana jest żywność. Ponadto wszystkie grupy barier A-Safe charakteryzują się odpornością na warunki atmosferyczne i ścieranie (wg ISO 4892-3 oraz ISO 868).
Od 1984 r. A-Safe zwiększa bezpieczeństwo w największych halach produkcyjnych i magazynowych.