Przegląd

Slider Plate

Zaprojektowana dla obszarów, w których zastosowanie bariery jest konieczne w celu zapewnienia ochrony przed pojazdami, a jednocześnie od czasu do czasu niezbędny jest jej demontaż w celu uzyskania dostępu do urządzeń lub określonego obszaru. Konstrukcja płyty Slide Plate pozwala na łatwe wsuwanie i wysuwanie stopy słupka bariery. Łatwy i szybki demontaż bariery sprzyja zwiększeniu wydajności.

Zalety produktu

Dostęp tymczasowy

Istnieje możliwość tymczasowego usunięcia odcinków bariery w celu uzyskania dostępu do danego miejsca.

Ochrona urządzeń

Możliwość integracji ze wszystkimi systemami barier w celu zapewnienia ochrony maszyn i wyposażenia w każdym miejscu.

Obniżone koszty naprawy

Chroni przed potencjalnymi zagrożeniami, które mogłyby uszkodzić bariery i wymagać dodatkowych nakładów finansowych.

Minimalna liczba przestojów

Absorpcja siły uderzenia zapobiega uszkodzeniom barier i pojazdów, eliminując przy tym przestoje i zwiększając wydajność.

Specyfikacja techniczna

Slider Plate

Płyty Slide Plate dostępne są w czarnym kolorze i w dwóch rozmiarach pasujących do wszystkich barier oddzielających ruch pieszych od ruchu pojazdów.

Nasza oferta

Slider Plate

Płyty Slide Plate pasują do wszystkich barier wygradzających ruch pieszych i pojazdów, będąc integralną częścią systemu zarządzania ruchem.

Produkty alternatywne

iFlex™ Pedestrian Barrier 3 Rail

iFlex™ Pedestrian Barrier 3 Rail

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

8 200 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

3,2 Ton

8,0 Km/h

  • Ø belki 100 mm
  • Strefa uderzenia 450-1100 mm
  • Opatentowana technologia połączeń
  • Stopy słupków z powłoką elektroforetyczną
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne
eFlex™ Pedestrian Barrier 3 Rail

eFlex™ Pedestrian Barrier 3 Rail

  • 2 KN maksymalne obciążenie statyczne
  • 100×35 mm wymiary przekroju belki
  • Stopy słupków pokryte powłoką elektroforetyczną
mFlex™ Single Traffic Barrier Ground Level

mFlex™ Single Traffic Barrier Ground Level

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

3 850 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

1,5 Ton

8,0 Km/h

  • Ø belki 100 mm
  • Strefa uderzenia 50-150 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne
mFlex™ Single Traffic Barrier

mFlex™ Single Traffic Barrier

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

3 850 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

1,5 Ton

8,0 Km/h

  • Ø belki 100 mm
  • Strefa uderzenia 150-250 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne
iFlex™ Single Traffic Barrier

iFlex™ Single Traffic Barrier

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

21 350 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

5,9 Ton

9,6 Km/h

  • Ø belki 190 mm
  • Strefa uderzenia 205-395 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne
eFlex™ Single Traffic Barrier

eFlex™ Single Traffic Barrier

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

14 400 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

4,0 Ton

9,6 Km/h

  • Ø belki 158 mm
  • Strefa uderzenia 204-362 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
mFlex™ Double Traffic Barrier

mFlex™ Double Traffic Barrier

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

6 500 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

2,6 Ton

8,0 Km/h

  • Ø belki 100 mm
  • Strefa uderzenia 150-450 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne
iFlex™ Double Traffic Barrier

iFlex™ Double Traffic Barrier

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

28 950 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

8,0 Ton

9,6 Km/h

  • Ø belki 190 mm
  • Strefa uderzenia 205-745 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne
  • Zminimalizowana odległość od krawędzi
eFlex™ Double Traffic Barrier

eFlex™ Double Traffic Barrier

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

19 000 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

5,2 Ton

9,6 Km/h

  • Ø belki 158 mm
  • Strefa uderzenia 204-729 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
iFlex™ Single Traffic Barrier+

iFlex™ Single Traffic Barrier+

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

21 350 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

5,9 Ton

9,6 Km/h

  • Ø belki 190 mm
  • Strefa uderzenia 205-395 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne
iFlex™ Double Traffic Barrier+

iFlex™ Double Traffic Barrier+

Maksymalna energia uderzenia pod kątem 45°

28 950 Joule (J)

Odpowiada energii uderzenia pojazdu:

8,0 Ton

9,6 Km/h

  • Ø belki 190 mm
  • Strefa uderzenia 205-745 mm
  • Opatentowana technologia złączy
  • Stopy słupków powlekane elektroforetycznie
  • Stopy słupków dostępne w kilku opcjach
  • Uszczelnienia higieniczne

Od 1984 r. A-Safe zwiększa bezpieczeństwo w największych halach produkcyjnych i magazynowych.